Job 5 van 16


Report this listing

Solliciteren



Customer service medewerker


Functie

Beantwoorden van de in het care centre beschikbare kanalen (telefoon, e-mail, web chat, etc.) in overeenstemming met de wereldwijde service standaarden.

- Een proactieve houding aannemen ten overstaan van de klanteneisen, aanreiken van oplossingen en alternatieven op basis van de behoeften van de klant en de beschikbare historische transactiegegevens.

- Klanten proactief benaderen met passende en accurate product-en tariefinformatie op basis van hun behoeften en zich ervan vergewissen dat klanten weten welke administratieve handelingen moeten worden verricht en welke speciale instructies moeten worden gevolgd.

- Informatie volledig en accuraat registreren in de betreffende systemen.

- Registreren van klachten van klanten en deze correct registreren.

- Een uitstekende relatie opbouwen met klanten.

Bedrijfsprofiel:

Heb je een passie voor de logistieke sector? Heb je reeds ervaring en op zoek naar een nieuwe uitdaging? Spreekt een job als klantendienstmedewerker jou aan? Aarzel dan niet en solliciteer onmiddellijk. Voor een groot internationaal transportbedrijf te Brucargo (Machelen) zijn we op zoek naar een gedreven en gemotiveerde customer service medewerker.

Jouw profiel

- Je bent empathisch

- Je durft initiatief te nemen

- Je bent stressbestendig

- Je bent enorm klantgericht

- Je bent een teamplayer

- Je streeft naar verbetering

- Je kan je vlot uitdrukken in twee talen: Nederlands + Frans OF Nederlands + Engels

Je maakt deel uit van een bruisend en internationaal bedrijf in volle groei.

  • De activiteiten van een team coördineren
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Klanten: Bedrijven
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...

Aanbod

Je maakt deel uit van een bruisend en internationaal bedrijf in volle groei.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht